zondag 2 november 2014

Kleine meisjes worden groot...

Onze jongste spruit heeft deze week één van haar eerste mijlpalen bereikt, en mag zich vanaf maandag officieel tot de peutergroep rekenen in de kribbe/crèche. 
Een nieuw begin dus, maar ook een afscheid van het babygroepje, waar ze toch zo'n veertien maanden lief en leed heeft mogen delen met andere "baby'tjes" en haar verzorgster Hilde. Omdat Hilde er altijd was voor al de blije momenten, maar ook troost bood bij verdrietige momenten, en er kortom altijd was voor mijn kleine meisje, konden we natuurlijk niet vertrekken met lege handen.

In de kribbe heeft elk groepje een andere naam, en het groepje van Elise heet "de eekhoorntjes". De stofkeuze was dan ook snel gemaakt: "nuts voor dinner" van Michael Miller (gekocht bij Fabric.com). 

Omdat ik dacht dat ze in de kribbe wel altijd een slaapzakje extra konden gebruiken, maakten we er nog maar eens een Lua Slaapzakje mee.


Onderaan en als voering werd gekozen voor een stofje uit de collectie Norwegian Woods, eveneens van Michael Miller (habiba, Leuven).



De KamSnaps komen van Kamsnappers.be
Als tussenvoering werd de rest van een dekentje - dat ik hier al deels verknipte - gebruikt.
De rits komt kocht ik samen met het voeringsstofje bij Habiba.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb dat stofje ook liggen en twijfelde wat ik ermee moest doen. ... Maar dit is een meer dan schitterend idee, zo een mooie slaapzak!!!!

    BeantwoordenVerwijderen