dinsdag 17 juni 2014

OLE!

Olé!

Voor de Belgen, maar ook voor de oudste dochter. Net als de voetballers heb ik veel gezweet en gezwoegd om tot een mooi resultaat te komen, maar - op enkele "schoonheidsfoutjes" na - is het wel gelukt, denk ik.

De patroontjes van Zonen09 zijn eigenlijk allemaal gemaakt voor jongens, maar menig blogster heeft al aangetoond dat ze ook zeer bruikbaar zijn voor meisjes. Vooral van de gekende Jacob broek ben ik een hevige fan, maar de OLE wou ik nu dus ook wel eens uitproberen:



Het stoere sweaterstofje werd wat opgeleukt met een paar fronsjes, een paspeltje en een bloemetje om het geheel toch een hoger meisjes-gehalte te geven. Want als mijn prinsesje ook maar een licht vermoeden heeft dat een kledingsstuk niet bedoeld is voor echte prinsessen, dan weigert ze pertinent om het aan te trekken, wat had je gedacht...


















Gelukkig ben ik in mijn opzet geslaagd, want ze is er best wel blij mee.
Alleen gewillig poseren voor de camera lukt nog niet echt. Het truitje is dan ook volledig gevoerd (en omkeerbaar), en dus best wel warm voor deze tijd van het jaar. Het maakt dit kledingstuk wel ideaal voor een strandwandeling op een zwoele zomeravond aan de Belgische kust, maar dat zit er voorlopig niet in, dus zal ik andere trucs uit de kast moeten halen om hier toch nog een fotootje met model te kunnen posten.














stofjes: habiba (Leuven), drukknopen: veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten