woensdag 26 maart 2014

Kat in de zak?

De schoonmoeder verjaarde woensdag, en zondag werd het gevierd.

De echtgenoot had haar al even opgebeld op woensdag, en wie de echtgenoot kent, weet dat dit voor hem al een hele prestatie is. Maar nu wou hij haar ook nog een cadeautje geven.

Zaterdag ging hij dan ook vol goede moed op cadeautjeszoektocht...Om dan 's avonds om 17u45 thuis te komen met de boodschap dat hij niets gevonden had.

Of ik misschien even vlug iets in mekaar kon steken?

Dus gebruikten we een overschotje van het stofje voor de turnzak van de oudste dochter, om er een toiletzakje van te maken.

Hiervoor maakten we dankbaar gebruik van haar tutorial.

Het zakje werd gepersonaliseerd op dezelfde wijze als het turnzakje.









De zak heeft u nu gezien.
Daarnaast ziet nu natuurlijk alleen maar lieve hertjes, en u vraagt zich af waar die kat nu aan te pas komt.

Wel, het toiletzakje bleef, ondanks de vlieseline, niet bepaald mooi rechtstaan uit zichzelf. 
Omdat ik geen geschikt materiaal in huis had, en moest werken met een nogal strikte deadline, heb ik dan maar een stukje karton in de bodem gestoken voordat ik de voering toenaaide.

Om het geval toch enigszins te beschermen tegen waterschade, heb ik het kartonnetje helemaal omwikkeld met duck tape. Op die manier kan het (hopelijk) wel tegen een spatje. Maar bij een tsunami - bvb. ingeval van toiletzakje meets de wasmachine - vrees ik dat het wel helemaal mis zal lopen...

misschien toch de schoonmoeder ook even op de hoogte brengen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten