donderdag 27 maart 2014

It's time to play...and eat some candy!

Hoe ik bij haar terechtgekomen ben, weet ik niet meer. Maar sinds ik haar blog - en vooral haar patroontjes - ben tegengekomen, ben ik er niet meer weg te slaan!

Ik denk dat ik ondertussen dan ook al haar patroontjes al één of meerdere keren heb uitgetest, behalve dan de louisa dress. En als ik andere blogs lees, dan denk ik dat ik zowat de enige naaister ben in blogland die nog niet zo'n jurk tevoorschijn heeft getoverd vanonder haar naaimachine.

Nu ja, wat niet is kan nog komen natuurlijk....

Hieronder alvast mijn versie van haar patroontje "playsuit". Ik kan je hiervan geen link geven, want het patroontje is helaas niet langer beschikbaar.

Het stofje dat ik hiervoor gebruikte is "candy shop" van -je raadt het al - Michael Miller, in combinatie met een rood katoentje dat ik vond bij Pauli in Leuven. De biais met stipjes vond ik op het stoffenspektakel.













1 opmerking:

  1. Wat een mooie jumpsuit. kan ik dat patroontje eens toegestuurd krijgen via mail? Hartelijk dank alvast

    BeantwoordenVerwijderen