zondag 12 april 2020

We zwieren de lente in

Dat we ons kot niet gingen uit mogen tijdens de paasvakantie, dat wisten we al een tijdje.
Maar nu een versoepeling van de maatregelen er nog niet meteen lijkt aan te komen, zien we de bui al hangen, en vrezen we dat we onze plannen voor de zomervakantie ook zullen moeten opbergen. Of op zijn minst aanpassen...
Maar als wij niet op vakantie kunnen, dan brengen we de vakantie naar ons! De manier waarop zal voor iedereen verschillend zijn, maar voor mij helpt het motiefje van deze jurk om helemaal in vakanties stemming te komen.

Deze zwierige viscose vond ik bij Huis van Katoen.


Het patroontje is van Duchess & Hare. Volgens de maten tabel kwam ik voor de dochter uit op iets tussen maat 5 en 6 jaar in. Met het oog op een extra seizoen genot, besloot ik om toch maar voor een 7 jaar te gaan. Daar heb ik achteraf gezien geen spijt van. Want de jurk is nu niet bepaald te groot. Ik vrees dat een maatje kleiner te klein zou geweest zijn. En dat zou de dochter erg jammer gevonden hebben, want ze is heel blij met haar nieuwe aanwinst.

Dat ze er ook in moest poseren voor de camera, stond haar net iets minder aan. Kinderarbeid! En dat tijdens de vakantie nog wel!
stof: Little Darling viscose, Huis van Katoen + effen wit katoen uit voorraad
knoopjes en vlieseline: veritas



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten