donderdag 16 april 2020

Verjaardag in mijn kot

Vandaag werd ik alweer een jaartje ouder, en als cadeautje voor mezelf, naaide ik deze jurk.

Het patroon behoeft vast geen introductie meer.
Naaiend blogland is reeds rijkelijk gevuld met prachtige versies van dit nieuwe, gratis patroontje van Bel'Etoile.
Het is dan ook een toppertje.
Past bij elk figuur.
En dus ook het mijne.
Het ideale model voor een feestje ook.
Want: hij zit lekker los
Dus: we kunnen een extra stukje taart naar binnen werken zonder dat iemand het ziet!
En daarna sporten we die extra calorieën er gewoon weer af.
In ons kot, wel te verstaan.
Want daar moeten we nog eventjes blijven.
Voorlopig kan ik er dus nog niet echt mee buiten komen.
Maar vanaf nu kan ik ook de vuilniszakken buiten zetten in stijl!

De binnenkant van mijn Rea ziet er een beetje anders uit.
In plaats van te werken met een beleg (zoals voorzien in het patroon), besloot ik om een volledig gevoerde versie te maken.
Aan de binnenkant ziet ie er dus zo uit:
Patroon: Rea jurk van Bel'Etoile, maat 40
fournituren: zwarte elastische biais (voorraad)









3 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag! Heel mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe jurk! En hopelijk kon je toch genieten van je verjaardag in je kot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe jurk! En hopelijk kon je toch genieten van je verjaardag in je kot!

    BeantwoordenVerwijderen