maandag 11 februari 2019

simpel baby outfitje


Het tweede maaksel voor mijn jongste spruit is een feit.




En dan te bedenken dat ik nooit voor mijn eigen baby's ging naaien, 
omdat ik het sop de kool niet waard vond. 
Zo'n baby, dat groeit dan ook als kool, weet u wel?

Dit setje bestaat uit een broekje met voetjes volgens een gratis patroontje op Makerist,
en een sweater met vleermuis-/vlinder-mouwen volgens het dreamy drape patroon van Rebecca Page.

Ik maakte al eens een sweaterjurk van dit patroon voor mezelf, maar nog nooit voor een baby'tje.
Ik dacht dat het raar/vreemd zou zijn, zo'n baby met vleermuismouwen rond de armpjes. 
Maar eigenlijk is het resultaat best geslaagd te noemen. 

Alleen had ik misschien een ander (lichter gekleurd) stofje moeten nemen. Ik ben niet zo overtuigd dat deze donkere kleur goed staat bij mijn schatje...

Heeft ze nu niet het schattigste kontje ooit?!











1 opmerking: